lördag 11 oktober 2014

Skiss Bridget Jones första lista bara

Historier värda att berätta:

Vems historia intresserar mig
Vem intresserar mig
Mamma kloster
Kåserier - vilka tidningar

Till vem säger jag:
- en vilket underbart liv hu har haft (förutom Marianne)

Jag? Vilka delar av mitt liv?
Miljonerärerna på hotellet i Palma
Den tyske kaptenen
Det norska swingersparet
Haschfärden i Palma där dom fnissade sig genom satden.
Köpa skor, köpa borste med Lim hon bakom sig
Pengarna stulna
Daryl flygkaptenen -hangarfartyg. Älska på en filkt se solen gå upp över Santa Ponza, ännu ej utbyggt.
Om att inte kunna skriva - måste   -har lovat - 300 sidor.
Att åka bort. mgår med folk istället,. dricka vin, Bridget Jones-aktigt. Så fin. jag är en riktigt författare. Liten stuga - allt jävlar kallt, filt.
Regnarin, får inget skrivet.
Glas vin - utsikt
Kanske grekland t o m

Dag 15 inget skrivet i dag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar